حضور ایرانیان در انتخابات ،تداوم بخش مقاومت مقابل صهیونیسم و امپریالیسم است
نوشته شده توسط : swot

' نامیك كمال زیبك ' روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران ایرنا و واحد مركزی خبر با بیان این مطلب و با اشاره به شرایط كنونی جهان افزود: مردم ایران به عنوان الگوی ایستادگی و مقاومت برابر صهیونیسم جهانی باید با حضور گسترده خود در انتخابات به منظور امید بخشی به جهانیان ، این مقاومت را تداوم ببخشند.

رهبر حزب حركت دمكرات اظهار داشت : ملت ایران باید با حضور در انتخابات ، به روح مقاومت در برابر صهیونیست و امپریالیست در جهان كمك كنند.

وی افزود : در دنیای ما یعنی دنیای اسلام تنها كشوری كه به معنای واقعی مقابل صهیونیست و امپریالیست مقاومت می كند، ایران است. به همین دلیل شركت ملت ایران در انتخابات مجلس از اهمیت بسزایی برخوردار است.

زیبك با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در ایران به رهبری امام خمینی (ره) گفت : از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاكنون مقاومت ملت ایران در مقابل امپریالیسم جهانی ادامه دارد و مردم این كشور باید با همین فهم و شعوری كه از مقاومت دارند ، به راه خود ادامه دهند.

رهبر حزب دمكرات تركیه تاكید كرد : در برهه كنونی وظیفه هر ایرانی این است كه در انتخابات شركت كند و به هنگام انداختن رای خود به صندوق متوجه وظیفه بزرگی كه تاریخ بر گردن این كشور نهاده ، باشند.

زیبك اضافه كرد: تا زمانی كه ایران مقاومت می كند قدرت های بزرگی كه برای بلعیدن دنیا آماده اند عقب نشینی كرده و دیگر كشورها هم در نهایت در كنار ایران قرار خواهند گرفت .

وی با بیان اینكه قدرت های بزرگ تنها هدفشان به بردگی درآوردن مردم جهان و به یغما بردن منابع طبیعی و ثروت های دیگر كشورها است ، گفت : قدرت های بزرگ تمامی منابع جهانی را مصرف خواهند كرد تا در نهایت از بین بروند.

زیبك به انتخابات گذشته در ایران اشاره كرد و افزود : دمكراسی موجود در ایران دمكراسی خوب و صحیحی است. شاید بعضی ها ندانند كه در ایران دمكراسی وجود دارد، اما من می دانم كه در این كشور حتی رهبر عالی نیز با انتخابات برگزیده می شود.

رهبر حزب دمكرات تركیه در پایان انتخابات را تجلی شعور مشترك انسان ها در چارچوب قوانین دانست و برای مردم ایران آرزوی موفقیت كرد.

خاورم ** 230**1651





:: برچسب‌ها: سفید , سرگرمی ,
:: بازدید از این مطلب : 433
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: